Elif9292 Ben cok yedim iki kizimda guzel insallah bu karnimdaki kizimda sari olur bundada acayip yedim ilk uc ay
Rumeli Songul_yldz07 bende çok yemiştim oğlum hem çok tatlı hemde gamzeli herkesde çok tatlı der genelde
Songul_yldz07 Semaan kaçıncı ayette yazıyor okumak Bilgi almak istiyorum biliyorsanız eğer söyler misiniz
denizin_annesii Songul_yldz07 cancazim bebekte gamze yapar diye biliyorum ben çok yedim oğluşum gamzesi var ama ondan mı bilemem