Songul_yldz07 Duyduğuma göre ayva yemek bebeği guzellestiriyor Muş deneyen varmı yazarmisiniz gerçekmi acaba
camellia Songul_yldz07 valla ayvayı çok severim çokta yedim hamilelikte kızımda çok tatlı çok güzel herkesin bebeği kendine güzel o tarz şeyler hurafe bence
TubaDMR4 Songul_yldz07 bunun üzerine hadis var çocuklarınızın açık tenli ve gamzeli olmasını istiyorsanız anneler hamileyken ayva yiyin kardeşimde denedik aileden kimsede gamze yok sadece kardeşimde var açık tenli ama o genetik
Semaan camellia hurafe değil tabiki dinimizde ayeti bile var bununla ilgili çocuk güzel olması İÇİN ayva yiyin diye uydurma degil yani doğru
camellia Semaan hııı olabilir ama meyvelerle alaklı çok hurafe var onu demek istedim sağlıklı vücüda yarayan şeylerle ilgili kuranı kerim de çok ayet var zaten
Songul_yldz07 Semaan kaçıncı ayette yazıyor okumak Bilgi almak istiyorum biliyorsanız eğer söyler misiniz
Kumpr HazalS gamzeli miiiii peki ben çok seviyorım bende yok babamız gamzeli ama belli olmaz 😂 sevmesem de ona niyet bol yesem mi
Meleekk Songul_yldz07 ben yedim bikaç kez. Kızım gamzeli, çok tatlı ve güzel tabi ki 😍🥰❤️❤️ çok şükür. Gamzeyi sorarsan iki yanakta da var küçük küçük. Gülümserken çıkıyo. O kadar güzel ki 😍🙏
-tgcee Gamze olayı evet kendimde dahil birçok kişide örneğini gördüm, açık ten duymadım öyle olduğunuda görmedim
Morprenses Songul_yldz07 ben yedim dünyanın en güzel bebeği bence evet 🤣kirpiye yavrusu yumuşak gelirmiş
EsilaMiracAyazEren_Moms Songul_yldz07 Bence bi alakası var. Çünkü ben normalde sevmem ayvayı yerken dişimi kamaştırıyor. 2. Bebeğime hamileyken çok ayva yedim. Ve gerçekten oğlumda böyle ayrı bi güzellik var ve gamze yapıyormuş diye de biliyorum. Oğlumun gamzesi de var 😁
EsilaMiracAyazEren_Moms Ama bu demek değil ki kızım çirkin. Kızımda güzel. Ama oğlumun teni daha böyle aydınlık ve huy olarak ta daha uyumsal 🥰🧿🧿