Masalelif ben 3. aya kadar kullandim yağlı bir iğne oldugu için hemsire bana iğne yaptigi yeri ovamimi söylüyordu birikirse sancı yapar diye bende yapılan tarafta aşırı ağrı o tarafa uzanamama sorunu olusmustu hormin ignesidir bebegin tutunmasina yardimci olmak icin yapilir faydasi vardır