LinaEmine canım ben 37 haftamda giricem hala sabahlari bulantı ve kusma oluyo ilk zamanlar su bile icemiyordum sürekli hastanede serum yiyerek geçirdim doktor açlıktan ölmek ozeresin demişti o yüzden çok normal ve sağlıklı gebelik de mide bulantısı olur diyorlar o yüzden sadece sabırla bu zamanların geçmesini bekle