8+1 haftaligim 3 haftadır ayni.seyi.yapiyorum.sadece.oturuyorum.ve yatıyorum. Çok bunaldim.surekli bulaniyo. Sabah ve akşam.kusmalar oluyo. Zofer içtiğim için öğlene kadar rahat.gibiyim ilacın etkisi geçince yine kabus dolu dakikalar isgence gibi hiç bı iş yapamıyorum. Tuvalete gidip gelirken bile midem.daha çok.bulaniyor. ve eminim 2 ay daha çekeceğim. 2.;gebeligim