Selam bugün kontrolümuz vardi 5. Haftalik iken kese gozuktu ama bebisi gorecek kadar yeterli degildi bende 7.haftayi beklemeyi tercih ettim ve bugun o gundu kan tahlili vs.sonra ultrasona girdim gitmemis olanlar idrara sıkısık gidin ben o hatayi yaptim malesef ama yinede gorundu bebis cok sukur darisi tum bekleyenlere insallah 😊😇