m060918 bu denemenle birlikte 3 tane oluyor ya embriyon ondan bahsettim belki dogl yoldan kalırsın o iki embriyoya ihtiyaç bile duymazsn valla benim oğlum 6.5 aylık ben normal şekilde denemeye başladım o iki embriyomu unuttum pozitifi çağıralım inşallah sonu güzel olacak