m060918 Kızlar Aralık ayında taze 3. gün transferi oldum ve negatifle sonuçlandı, 2 tane bekleyen dondurulmuş embriyom var sizce ne kadar beklemeliyim transfer için
Burcu0707 m060918 kendini ne zaman hazir hissedersen ozaman git zaten estorfem verilecek cok ilacta yok.transfer sornasi avakado kesinlikle ye ve yatma gez dolas
Aslaninannesi01 m060918 bnce ne zaman hazır hissederseniz o zaman yaptırın benimde 3.gun embriyosuydu inşallah pozitifle sonuçlanır iki embriyonuzda
Burcu0707 m060918 dondurulmusda basari daha yuksek ve cok rahat ol transfer sornasi gez dolas ananas ve turk kahvesi keyfi yap😍 estorfem kilit nokta onu saatinde almayi ihmal etmeyin
m060918 Aslaninannesi01 çok erken mi olur diye düşünüyorum canım ya psikolojik olarak hemen istiyorum ama fiziksel olarak hazır değilim sanırım
m060918 Aslaninannesi01 şansım artıyor mu sizce iki embriyo ile birinciyi transfer ederken doktorum en iyi embriyo bu demişti diğer ikisi çok iyi değilmiş
Aslaninannesi01 m060918 tek kriter kalitesi değil hormonlarmz rahîm durumumuz hepsi etkiliyor bna da öyle demişlerdi bnimki tuttu benimde iki embriyom kaldı doktorumuzu ziyarete gittiğimde bebeğini büyüt gel kardeşlerinden birini transfer edelim dedi ve tutunma ihtimali olmayan embriyoları dondurmuyorlar bu dünyada rızkı varsa herşey anlamsız kötü düşünme ikinci olmazsa 3.olur belki kendiliğinden hamile kalırsın Rabbim kucağını doldursun inşallah 🤲
m060918 Aslaninannesi01 üçüncüye en baştan başlamam gerekecek ama :( çünkü 2 tane dondurulmuş var şuan
Aslaninannesi01 m060918 bu denemenle birlikte 3 tane oluyor ya embriyon ondan bahsettim belki dogl yoldan kalırsın o iki embriyoya ihtiyaç bile duymazsn valla benim oğlum 6.5 aylık ben normal şekilde denemeye başladım o iki embriyomu unuttum pozitifi çağıralım inşallah sonu güzel olacak