dilek6 htcmuhammed önceki aylar böyle beslenmiyordum ama baktım kilo konusunda ve gelişimi sağlık açısında sorun olcak doğru beslenme listesi yaptım diğer türlü canım hiç birşey istemiyordu
dilek6 Elif_ztrk evet son bi ay yediğim de bebek katlanarak kilo aldı geçen aylar gelişimi normalken şuan önden gidiyor 🌸
Anneoluyorummmm Bensu9 34 olduk tam😁 ben napim kız benim 32. Haftada 2800 dü cuma gidicem kac oldu acep 😂
Reisezg Bensu9 normal istiyorsan 4 ü geçme ne demek yediğin herşeyden besleniyor zaten o senin elinde olan birşey değil ki olacağından oluyor😂
1prenses_annesii htcmuhammed bana yat dinlen bol bol dedi sanirim biraz daha kilo alsin diye içerde tutmaya çalışacağız çünkü bu haftadan sonra gelen bebeklerde dogumu durdurmuyoruz 36 erken degil dedi
htcmuhammed 1prenses_annesii bana da dedi bol bol istihrt et bol su ic ben su icemiyorum Yok cnm kuveze girmedi cok sukur
1prenses_annesii htcmuhammed ben çok su içerim normalde de bilmiyorum ki aslinda kilo aldiran seylr yedim hep ama ne yaparsak yapalim genetik etkiliyor demek ki
1prenses_annesii Bensu9 gerçekten mi yaa doktorum da moral bozacak bisey demedi ama kendi kendime dertlendim daha beter iştahim da kesildi zaten yediklerim yaramiyomus diye😑