Mevsm-123 inanin ki en rahat donem yenidogan donemi diyebilirim gecmise baktigimda ve benim bebegimin ilk gunden bu yana gece uykusu var cok sukur ve acikmadigi surece uyanmazdi o kadar rahat geçirdim ki elbet ilk cocuk oldugu icin tecrubesizlikten kaynaklida ekstra bir yorgunluk oluyor ama bebegin duzeni ve mizacini bildikten sonra cok kolay