Mevsm-123 çok zor bir süreç olacak belki ama ben kadınların çok güçlü olduğunu, istediğinde her şeyi başarabildiğini düşünüyorum. Lütfen kendine güven. Ben 24. Haftama kadar 5 gün nöbet usulü çalıştım, geriye kalan 2 gün okula gittim. Resmen boş bir günüm bile yoktu. Allah razı olsun eşimden destek oldu. Bu dönem okulu dondururum diye düşünüyordum ama dondurursam kendi hayatımla ilgili planlarım aksayacak, bebek için her şeyi yaparım gerekirse bırakırım. Ama benim hep hayalimdi vazgeçmek istemiyorum. O yüzden sonuna kadar gitmek istiyorum. Bu kadar emeğimin karşılığını almalıyım.