Esenasel haklısınız sonuna kadard katılıyorum sırf para almak için rkstta şeyler çıkarıyolar ama ben normal kadın doğum doktoruna gitmiyorum doğum sürecimi perinatalogla sürdürüyorum oyuzden iki test olarak not aldı.tüp bebekle hamile kaldım 6 sene üzerine Allahın izniyle hamile kalabildim oyuzden smdi ne yaparlarsa itiraz etmeden yaptırmak istiyorum