Deletedmom_85 benim kendi ikizim var, ikiz kız kardeşim. çift yumurta ikiziyiz. ama tek yumurta ikizleri için genetik faktörler rol oynamıyor, direkt kendi kendine embriyonun bölünmesiyle oluşuyor diye okudum. ama eşimin içine doğmuştu. 5+5 te gittik keseyi gördük. 2 hafta sonra kalp atışı dinlemeye çağırdı doktorumuz. ben o 2 haftalık arada bi hastane cıkışı sipariş verdim. erkenden kıyafet alma taraftarı değişim esasında ama düz fitilli takım görünce dayanamadım, her zaman bulunmuyor diye. eşim de iki tane alsaydın dedi. ne yapacağım aynı şeyin iki tanesini, başka modellerden alırız dedim. ertesi gün 7+5 te de kese içinde iki bebek, iki kalp atışı duyunca ufak çaplı şok geçirmedik değil😅