Deletedmom_85 ben geçen sene kurtköyde bi hastanede 600₺ye anestezisiz çektirdim. biraz korkmuştum yorumları okuyunca. şöyle bi saat masadan kalkamadım vs ama ben vücuduma anestezi almak istemedim dayanırım gibi geldi iki seçenek olduğuna göre, acı eşiğim yüksek çok şükür. yani işlem yapıldıktan 10 dakika sonra giyinip arabayı çalıştırmıştım 😃 bana çok çok basit gibi geldi yani 5-10 saniye kadar adet sancısı verdiler sanki. anestezili de 800₺ydi. ama anestezisizi de korkulacak bir işlem değil. anestezisinden hiç korkmayınn. geçmiş olsun şimdiden. inşallah çektirmek zorunda kalmazsın🤲🏽🤲🏽