Deletedmom_85 amesteziyi sırf acı hissetmemek için yaptırıyolar ama acı eşiğin çok düşük değilse normal yaptır boşuna vicuduna narkozu alma benim arkadaşım yakın azmanda yaptırdı gayet rahattı çok dayanılmaz ağrı olmuyo öyle korkuttukları kadar dedi sen doktora gidiyosan kendi doktorumla konuş eğer gitmiyosan hangi şehirde yaşıyosan tavsiye al aklına yatan doktora git ona soyle ben rahim filmi istiyorum diye o seni yönlendirir aklına takılanları da sorarsın