Zehragniken 14+0 olduk kızlar inşallah kendini gösterir. Çok heycanliyim 😍 dün gece rüyam da erkek gördüm
Karelinannesi Zehragniken hadi bize de haber ver rabbim gönlüne göre versin 🙏🏻 Çikolata 🍫 ye öyle git ☺️
Mucize7 Zehragniken ya çok heyecanlı öğrendiniz mi 🥰 bende 13+1 oluyorum yarın kontrolüm var inşallah öğrenirim 🥰
Elif9292 Zehragniken bende ogleden sonra gidecegim yeminle bende gece ruyamda mavi kiyafetle minnacik bi erkek bebek girdum en son doktor kiza benzetmisti insallah oglum olacak aminnnnn🤲🤲🤲
ilaydaelcinn_1 Zehragniken hayırlı olsun 🥰 %95 kız dediyse değişeceğini sanmıyorum, biz de kız bebek bekliyoruz 13.haftada kız demişti öyle de oldu 🌸
Babyb22 Zehragniken 14 haftalık 95 ihtimalle kız demek biraz iddaalı değil mi🥲 bende 14+3 te gittim bu hafta yeni oluşuyor genital organlar yüzden ellinin üstünde ihtimal söylemek hala zor bana kalsa kız derim ama sakın öyle düşünmeyin gibi konuştu 😬
Eda-1997 Zehragniken bize de %90 kız demişlerdi değişmedi şuan 31+4 haftalığız sağlıkla gelsin prenses inşallah 🥰
Elif9292 Zehragniken degismez bence diger iki kizimdada benziyor dedi dogru cikti ama ben doktoruma guveniyorum cok tecrubeli uzman bi doktor
nese-kasap Bende bugün gittim 18 haftalığım doktor bacakları kapalı ama kız diyorum dedi yüzdelikte vermedi 3. Kızım geliyor
aylinnntrhn Zehragniken çok yüksek ihtimal vermiş ya değişmesi zor bence cok mutlu oldum sağlıkla gelsin inşallah 🥰
ikicocukmeselesi Zehragniken bize tam 13+0da söylemişti kız diye bi dahaki kontrolde 3 hafta sonra falandı o zaman netleştirdik :)