Yagmurat09 Arkadaşımın yeni telefonu bozuldu bende iPhone 11 al dedim valla kendi daha güzelini buldu Samsung A 72 ben daha önce A50 kullanıyordum bundan 2 sene önce şuan ıphone kullanıyorum ama çok da memnun değilim A50yi satmıştım keşke kenarda dursaydı pişmanım
mrs_elisah Deletedmom_85 Huawei yanında ıphone da neymiş. Huawei p40 Pro kullanıyorum. Yok böyle bir telefon. Kamera hız işlemci herşey mükemmel. Tek sıkıntı Amerika ambargo uyguladığı için whatsap Google vb. Şeyler yok. Onları ayrı indirdim.
Deletedmom_85 mrs_elisah işte ben play store den yanayım aynı sorunu Huawei de yaşadım zaten Baska marka da iki gün dayanamadım verdim. Bi şey indireceğim kendi marketin de yok iki iki uğraşırıyo ya 😕
Deletedmom_85 gamzesahinn vallahi eşim alacak bütçe söylemedi bana ama 6 7 8 civarı aldırırım herhalde çok para verdiremem ya kıyamıyorum
gamzesahinn Deletedmom_85 iphone 11 ler uygun iphonelar arasında ve gayet guzel. samsung edge serısıne de bakabılırsın onlar da guzel sık telefonlar
EmirinAnnesi Deletedmom_85 ben oppo kullanıyorum bazı kronik sorunları oluyor bunun için önermiyorum.Uygun fiyatlı sağlam ve kamerası harika Samsung m31 i öneriyorum eşim kullanıyor biz beraber almıştık telefonlarımızı çok pişman oldum aynısını almadım diye
gizzzy35 Deletedmom_85 İphone a yakın telefon yok demişler de Huawei kullanıyorum iphone kamerasına bile bin basar. En yeni modeli iphone un hala saçma sapan bir kameraya sahip. Huawei modellerine bakın derim p40 ve üzeri de olabilir
gizzzy35 Deletedmom_85 Kendi marketi var ve herşey indiriliyor. Ben hiç birinde sorun yaşamadım. Performans iyi şarj mükemmel. İphone kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim sadece elmaya o parayı asla vermem ve pişmanım verdiğime 🙏
Ayse_35 Poco X3 pro aldım, memnunum, Trendyol yorumlara bak istersen, ben oradan sipariş verip almıştım ve iki güne elime ulaştı. Kasım da aldım 4bin , şu an biraz artmış olabilir, yorumları gayret güzel 👍