Kızlar günaydın, telefonumun ekranı kırıldı hatta yerinden çıktı diyebiliriz ucu ucuna tutuyor şuan. taşa düşürdüm geçen gün. Değiştirmek istiyordum zaten lakin bende oppo a72 var kamerasından memnun değilim hiç. Telefon güzel onda sıkıntı yok memnunum
Fakat iphone almak istiyorum seneler önce kullanmıştım ama gereksiz pahalı. 10 11 alsam artık daha üst modelleri çıktı eski modeller çöküyor zamanla.
Kısaca kamerası iphone yakın kullanışlı şarjı uzun giden memnun kaldığınız telefon var mı? Önerilerinizi bekliyorum İnternette dolandım biraz ama kafam karıştı farklı farklı telefon markası var. Şimdiden teşekkürler 🌸