MaBelle Minikkuzuveannesi para tuzağı olsa benim doktorum hastanede yaptırmam için diretirdi. Bu kadar para vermeyin, bir sürü firma var dışarıda bunu yapan dedi. Mutlaka bu işi pay alarak yapan da vardır ama testin amacına bakmak daha doğru.
Minikkuzuveannesi MaBelle konu bir bebek, bir insansa para konu edilmemeli diye düşünüyorum. Ama tabi düşünce yapıları çok farklı herkesin kendi doğrusu☘️
Aozgek Watashiva3454 merhaba bende 26 haftalıgım suyum fazla oldugu için bu testi yaptırcam kaç güne cıkıyor nasıl geçti günleriniz..
Watashiva3454 Aozgek 10 güne çıkıyor canım. Şekerin nasıl? Benim su fazlalığım şekerden dolayı fazlaydı . İnsüline başladıkdan snra normale döndü.