Ben geçen hafta kan verdim sonuç bekliyoruz. 12. Haftamdayım. Doktor bir risk görmedi her şey yolunda dedi ama ben 2li test yaptırmadım direkt buna yöneldim. Test 70 tane hastalık tarıyor ve sonuç %99.7. Neden herhangi bir durum varsa bilmek istemeyeyim ki? Bence bu test bedava bile olmalı.