Sahra56 cok cok tesekkür ederim 💕 sabah sekiz bucuk için ameliyathaneye haber verdi doktorum önceden, ameliyat sabahı yedide hastanede ol dedi. Bir gün öncesinden gidip istediği tahlilleri yaptırdım ameliyat günü sabah önce nst’ye bağladılar doktor gelene kadar nst’de kaldım. Doktorum gelince beni hazırladılar ameliyat önlüğümü giydirdiler damar yolumu açtılar sonra ameliyathaneye girdim. Doktorumu bekledik o gelince anestezi uzmanı da geldi başlıyoruz dedi, ilacı seruma katınca önce bogazıma bi ferahlık geldi sonrası yok 💕😆