Kızlar dün sabah 08.30’da sezaryenle miniğim dünyaya geldi💕 Gebelik kolestazım sebebiyle 36+6’da zorunlu sezaryene alındım. Çok şükür sağlıkla kavuştum kızıma💕 Ben genel anestezi tercih ettim spinale cesaret edemedim, kendi adıma da iyi ki öyle yapmışım diyorum uyudum uyandım pıttt cocuğum yanımda🤣 Merak ettikleriniz varsa tecrübe ettiğim kadarıyla yanıtlarım, herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum. Şunu da eklemek istiyorum ki zorlu bir hamilelik geçirdim, pek de annelik içgüdüm yok falan derdim ama diyorlar ya kucağına alınca bambaşka diye. Bebeği gördüm ve “Çektiğim tüm zorluklar senin için değer” dedim ona🌸 Rabbim herkesi bir avazda kurtarsın, sağlıkla kavuştursun evladına🧡