Ummu88 Anneeeem bizde ogluslarima 28 haftalık olduk. 25 haftalıkken rahim agzi kisaligindan serklaj yapildi yatarak geciriyorum. Onun dışında sükür bir sorunumuz yok bebisler iyiler hareketteler
Selin321 7 haftalığım cuma doktora gidicem kalp atışlarını duymak için çok tedirginim nedense Bisey olacak korkusu var
-askannesi Anisalenamom bende 14 haftalığım başladım gibi kıpırtılar da merak ettim normal Mİ diye erken mi diye. Teşekkür ederim 🥰
Anneeeem 010420 benım te tek yumurta canım ama henüz bi risk var demediler inşallah sorunsuz zamanında doğarlar
Aslanirem Anneeeem yaa çok güzel hiç kilo da almadım hareketlerini hissediyorum minoşlarımın ama bizde büyürüz inşallah ne kadar geç ağırlaşırsam o kadar iyi ama bel ağrısı öldürüyor insanı
Anneeeem Tupbebekile ay işin cok zor allahım kolaylık versin benimde 19 aylık oğlum ve 25 haftalığım yorgunluktan ölüyorum
Eylul10 Benim 5+5 çift yumurta ikizleri. Daha ikiz olmasının şokunu atlatamadım. Gün boyu uyuyorum midem bulanıyor 🥺 8. Hafta kalp atışı duymak için sabırsızlanıyorum 🌸
Esma70 28+5ten selamlar bir kaç güne kadar çatlağım yoktu bir günde çatır çatır çatladım😂 artık rahat hareket ederken zorlanıyorum bir an önce zaman geçsede sağlıkla alsak kucağımıza yavrularımızı🥰
Rumeysaaa1 24 haftalik tek yumurta ikizlerine gebeyim bel sırt ağrım coook artti otururken bile rahatsiz oluyorum agrilardan. Şimdiden geceleri uyuyamamaya basladim 2. Gebeligim sanki son ayımda gibiyim Allah hepimizin yardımcısı olsun ❤️
gzde10 Anneeeem 26 haftalık olduk. Çok hareketliler. Hiç durmuyolar. Birde şeker çıktı bebeklerim biri 10 biri 12 önden büyüyolar.
gzde10 Eminekzr ben kontrole gittiğimde 24+5 ti bebeklerin biri 26+3 haftalık biri 26+1haftalık görünüyolardı