HavvaNurr38 Anneeeem 23 haftalığız. Artık yavaştan ağırlaşmaya başladım. Geceleri ağrım çok oluyor uyuyamıyorum bazen. Ama bebişlerimiz için katlanacağız
ikizleribeklerken Anneeeem bu hafta 23 olduk ağırlaşmaya başladık daha çabuk yoruluyorum ama çok şükür halime
-askannesi Anneeeem 14 haftalığız çift yumurta ikizlerimle🙏🏻 Şükür normal geçiyor artık ilk ağırlık hislerim uyku modum geçti 10 gündür daha yolunda herşeyim şükür🙏🏻
Burcucukk ikizleribeklerken ayakta kalinca kasiklarinizda agri oluyor mu? 10 dk kadar ayakta kalınca bende 21. Haftadayimda .
PinarArslan 25+1 olduk 🥰 Rahim ağzı kısalığından dolayı serklajlıyım 19. Haftamızdan bu zamana yatarak geçiriyoruz vaktimizi, erken doğum riskimiz var sağlıka kucağımıza alacağımız günü bekliyoruz Hedef 28. Haftamız Allahın izniyle sonra 32 34 36. Haftalar 🤲🏻
010420 Bende tek yumurta ikizlerine hamileyim 12 haftalığız rahim ağzı kısalığına ilerleyen haftalarda bakıcak doktorumuz sizin tek mi çift mi ikizleriniz
Anneeeem 010420 benım te tek yumurta canım ama henüz bi risk var demediler inşallah sorunsuz zamanında doğarlar
Anisalenamom -askannesi Evet çok arada hissediyorum 16 dan sonra tam hissetmeye başlarım kızımda öyleydi 🥰
Tupbebekile 13 +0 çift yumurta ikizlerim halsizlik uyku istegi kusma koku hassasiyeti gibi sikayeflerim var onun haricinde iyiyim demek isterdim ama daha ne kaldiki 🤪 4 yasindada bir kizim var hem onun gönlünü et hem de bebislere birsey olmasin diye ugrasirken baya yoruluyorum. Daha cinsiyet öğrenemedik sabırsızlikla bekliyorum
Anneeeem Tupbebekile ay işin cok zor allahım kolaylık versin benimde 19 aylık oğlum ve 25 haftalığım yorgunluktan ölüyorum
-askannesi Anisalenamom bende 14 haftalığım başladım gibi kıpırtılar da merak ettim normal Mİ diye erken mi diye. Teşekkür ederim 🥰
Villanelle 32+0 ım. Dün tansiyonum yüksek çıktığı için hastanede kaldım gece. Şu an iyiyiz, bir sorunumuz yok. İdrar topluyorum bugün bakalım ne olacak
Burcucukk Haftadan bildiriyorum ağırlasmaya basladim ayakta kalinca kasık agrilarim olmaya basladi. 🤗 minnoslarim sürekli tekmeliyorlar .
ikizleribeklerken Burcucukk yok çok şükür kasıklarım da bir ağrı olmuyor ama haliyle belim yada sırtım ağrımaya başlıyor
Burcucukk ikizleribeklerken benimde çok şükür bel sirt agrim yok sadece ayakta kalınca kasık agrim oluyor. Kişiden kisiye ne kadar çok değişiyor 😊😊
ikizleribeklerken Burcucukk kişiden kişiye bebeklerin duruş pozisyonuna göre gebelik gerçekten kişiye özelden de öte bir durummuş ikiz apayrı bir durum ama çok şükür nasip edene sağlıkla da kucağımıza almak nasip olsun🌸
Pembekurdele Anneeeem 19+5 tek yumurta ikizlerine hamileyim. Ara ara carpinti oluyor ve burun kanamasi 🙄