Betbetbet0 Usnac1995 Siz büyük bi ihtimalle öğle vakitlerinde gidiyorsunuz sanırım, ben sabahları gidiyorum ve en fazla beklediğim 5,10 dakika sizde sabahları gitmeyi tercih etmelisiniz ☺️☺️
Neslimami Betbetbet0 evet duydum pekin hanımıda oda işinde iyiymiş :) bende Nihal hanıma gidiyorum şuan bir sıkıntı yok ☺️