Ozlem2206 Cansucannnn 37 olduk bizde zaman durdu sanki hergün kendime iş çıkarıyorum ama yok yani 36dan beri geçmiyor bu zamana kadar çok hızlı geçmişti halbuki 40a kadar bekletirse orta yerimden çatlıycam😂
Busranursahbazz Cansucannnn canım ne bu acele 40 a kadar yolu var hayırlı gelsin inş çok erken bencede ☺😚
Cansucannnn Aynı şeyleri düşünüyorum gerçekten ben de öyle hatta 40 i da geçebiliyor ya ilk doğum benim endişeleniyorum
Cansucannnn Aşağı tarafım çok ağrıyor iki bacağımın Arasi vajinam sanki hamlamiş gibi donemiyorum yatakta gelsin artık minişler
Cansucannnn Erken de değil artık ya her an gelebilir diyor doktorum valla ben terazi burcuyum çok sabırsizim😁😁😁
Alyabebekk Cansucannnn 38+0 bizde de bse yok. Bugün nst girdim hiç sancım yok 😂 neyse ki 10 gün kaldı 💃
Fundabshn Cansucannnn Ayy allah yardımcınız olsun canım son zamanlar hiç ama hiç geçmiyor 40+4te doğum yaptım 🤗
Cansucannnn Fundabshn teşekkür ederim tatlım gerçekten hiç geçmiyor bir de evde yalnızım eşim akşam geliyor iş yapsam ağrım oluyor dinleneyim desem hep kızımı düşünüyorum gerçekten artık gelsin 😁
Fundabshn Cansucannnn Bende aynı böyle diyordum son zamanlar gelsin çok sıkıldım evde vs ama tadını çıkarın derim bu günlerinizin 😂 Hatta imkanınız varsa sürekli uyuyun derim 🤣 Ahh ahh uyumadığım her gün için çok pişmanım 🤗🤗
Cotanakk 1tek-1cift Fundabshn bebekpoyraz Cansucannnn @Serap_srgll Kızlar kasılmalarınız oluyor mu karnım sürekli bir sertleşip bi yumuşuyor. Sertleştiğinde de bi fena oluyorum sanki kanım çekiliyo nefesim daralıyor gibi. Dr um bu kasılmalara sancı eşlik ederse gel dedi acı hissi yok ama çok rahatsız edici :(