cahillesohbetikestim ilkimmm ilk duru granül aldım o bitince dalin aldık ikisinden de memnunum çok güzel kokuyorlar
sinemcansenturk ilkimmm 30 derecede yeleklerini el örmelerini yıkadım öyle bi sorun yaşamadım ben kuzum