Sibellaaaaaa canınıııı hiiiiç sıkmaaa 70le hamile kalıp 99la doğuma girdim. Eşime de gizlice kilo aldırdım 😂 şimdi ikimizde veriyoruz ama baya verdi de ben şimdi ikinciye hamileyim ama hiçte ay benden sogucak mi derdim olmadı yani sırf kilo yüzünden gidecekse gitsin hiiicte umrumda olmaz. Kötü düşünme bak 99la doğuma girdim çıktığımda 86ya düşmüştüm sende de öyle olucak göreceksin 😘