aysefatma12
İyi çok şükür 🤲🏻 Küçücükler aslında ama bir o kadar da kocaman kalpleri var.Gerçekten sevgiye ihtiyaçları var ve şu çok doğru prematüre bebekler sevgiyle büyüyor bencede eve girdiği anda daha da iyi olduğunu kendisi bize hissettirdi.Hastanede sütünü 40dk içen devamlı nefesi kesilen kızım gitti,yerine daha zamanla ama ve tıkanmadan içen bir kız geldi.Onu gün aşırı yıkarken ki keyfi,mızmızlandığında aslında birinin sırtını sıvazlamasını istediğini anlatması herşey o kadar güzel ki,kendini hem sevdiriyor hem nasıl bakman gerektiğinide öğretiyor.Kızım 2050gr ile taburcu oldu 1 hafta önce şu an 2285gr.Çok yoruluyorsun bu bir gerçek ama o küçücük yüzü gülüşü elini tutuiu herşeye bedel ve şükür sebebi🤲🏻Sizin kaç gün oldu küvezde.