Sehererkull bizim bi akraba geçenlerde doğum yaptı ve bacaklarında aşırı ilerlemiş varisleri vardı hatta rahimde bile ve hayati tehlikesi vardı sezaryen olması daha riskliydi doktor damarlarından birine denk gelirse ölürsün demiş ve normal doğum yaptı çok zormuş ama atlattı şükür