annecik12 canım ben biraz takıntılıyım takıntılı demeyimde her riski goz onunde bulunduruyorm cunku ben riskli gebelik geciriyorm bebehime zarar vere bilecek en kucuk seyden bile sakınmaya calisiyormm kanama alanim mevcut dusuk riskim var bebegimin duzgun buyumesi ve riskimin kalkmasimi icin bekliyordum daha meyve agirliki besleniyormmdaha cok.Kanama alanim gecerse riskim kalkar normal gebeler gibi hamileligime devam edersem bende bazi aserdigim seylerin tadina bakicam))