annecik12 Normalde cips yiyen biri değilim hatta evde olsa yemem çok canımda istemez. Ama hamilelikte canım acayip çekiyor iki defa yedim :( birini fırında aldım diğeri klasikti bi ay önce tabi bi ay aralıklıydı bunlar. Şimdi de canım çekiyor ne yapacağım . Normal beslenmeme dikkat eden biriyim cips kola sucuk salam rafine yiyecekler çok nadir tüketirim ama hamilelikte iş değişti
alparslanin_annesi annecik12 ye canm canin cekiyorsa birsey olmaz abartmadikca sorun yok nefsini körelt tamam
Bisusbi annecik12 jajaja biri fırında biri lays demiş ahjsjsjs ay çok güldüm Allah’ta seni güldürsün. Ya şimdi doğrusu tabiki yememen ama yemek istiyorsan azıcık nefsini köreltmek için ye aşeriyor olabilirsin.
Defne2018 annecik12 kız 38 haftalıgım bugün oturdum yarım paket yedim bişi olmaz nefsini körwlt yeter ya
Seyda95 33 haftalık gebeyim yiyecekler konusunda pek kısıtlamadım kendimi çok aşırı olmamak kaydıyla cips falan tüketiyorum , çok da darlama kendini , sigara alkol tüketimin yoksa gerisi çok aşırıya kaçmadığın sürece etkilemez bence .
annecik12 Defne2018 cipsten bir tane alınca içinde ki Çin tuzundan bağımlılık yapıyor bırakamıyorum ahsha yarım paket iyi yine
seymaseda Bence fazla yememek şartıyla yiyebilirsin benim canım ne istediyse birazda olsa yedim içtim tadımlık yiyoruz doyumluk yemiyoruz ki sonuçta birazda olsa torpil geç 🙈
benimmdunyamm annecik12 yiyorum çok sık değil ama canım istiyor yiyorum fazla abartmadan yenilebilir bence
Gulsumelif annecik12 yedim yiyorum :) tabi ki normalde zararli olan yiyecek ama 33 haftalık oldum ilk 12 haftaya kadar canım çok istemesine rağmen yiyememistim mide bulantısı sebebi ile ama sonrasında yedim ya hatta bu çerezzos lae varya paketi tek başına yediğim bile var😃 nefsini köreltmek amacı ile ye bence
Gulsumelif annecik12 bende yediğim şeylerin acaba zararı olur mu diye çok düşünüyorum 2. Gebeligim olmasına rağmen sonra aklıma sigara içen annelerimiz geliyor… Sigara daha zararlıdır bence birşey olmaz diyip canımın çektiğini yiyorum😃😃
annecik12 Gulsumelif bazı rahatsızlıkların sebebi bilinmiyor mesela onların sebepleri bizim kullandığımız yiyeceklerle olabilir diye de düşünmüyor değilim ahhshs
Deletedmom_5 annecik12 kiz ben hamileyken yediğim cipsi haddi hesabi yok her seyi kararinda yersen zarari olmaz🙂😍
Gulsumelif annecik12 buna katılıyorum Sucuk vs bakteri diyorlar sonuçta mesela ben her akşam süt içeyim sonra kan tahlili vereyim bi değerim yüksek çıkıyor süt içme diyor doktor içmiyorum desem yeridir🙂
Deletedmom727271 Cips in ne zararı olacak ki canım. Aşırıya kaçmamak şartıyla yiyebilirsin. Bu kadar kısıtlamaya gerek yok hamilelik hastalık değildir. 🌼
annecik12 Deletedmom727271 cipste bulunan tuz beyni daraltıyor desem kaba tabiriyle yeridir ünide böyle öğrendik 😅
Papiiii annecik12 canim benimde canim ara sıra cok cekiyor ama 3 ayligiz hic yemedim(((Ama pringles yemek istyorm cips kadar sagliksiz degill bence sikinti olmaz ama onuda hala yemedm
Deletedmom727271 annecik12 ilk hamileliğimde çok yedim canım istedikçe bunda da yiyiyorum 😂 sonuçta paketlerce yemiyoruz. Tabağa yeterince koyup yiyebilirsin. Bu kadar kasmaya gerek yok bence 😊
Papiiii annecik12 canım ben biraz takıntılıyım takıntılı demeyimde her riski goz onunde bulunduruyorm cunku ben riskli gebelik geciriyorm bebehime zarar vere bilecek en kucuk seyden bile sakınmaya calisiyormm kanama alanim mevcut dusuk riskim var bebegimin duzgun buyumesi ve riskimin kalkmasimi icin bekliyordum daha meyve agirliki besleniyormmdaha cok.Kanama alanim gecerse riskim kalkar normal gebeler gibi hamileligime devam edersem bende bazi aserdigim seylerin tadina bakicam))