hayirlisi06 bülent hoca çok iyi. Hastanede raporları riskli değilseniz sizle ilgili ni şey değil. Ama ben doğumda da memnun kalamfım. Yanıma bile doktor kırk nazla geldi ki ben bebeğimi kaybettim normal bi şey yaşayamadım yani. Asla iyi değil arkadaşımda orda yaptı onun doktoru ameliyattan sonra direk gitmiş. Hafta sonuna fenk gelmezsiniz inşallah ama bülent hocadan memnunlar bir de yetkin. En son kam aldırdıgımda aksilik ili kex damarım şişti. Doğumda samar yolu açarken mahvoldum ki ağrı eşiği yüksek bir insanım belki bana denk gelmiştir. Ama genel olarak doğum yaptıgınıx an her ilişiği kesiyorlar hemşirelerden öemnun kalmadkm sezaryen oldum sargıma taşma oldu 40 kere değişmesi lazım doktor dedş dedim cıkacagım zaman geldi değiltirmeye zaten o zamanda sargıya gerek yok dediler. İllet gibiler