duygurfh Ben birebir gebesiyim amacim onu övmek degil asla gördüğüm ilgiden bahsettim sadece. Evet miktar biraz tuzlu ama imkanı olan icin iyi bir doktor. Detaylı araştırma da devlette de çok iyi doktorlar bulunur. En son kontrolüm de benimle detaylı ultrason gibi ilgilendi baktı 11+5 günlüktük daha. Tercih sizlerin ben deneyimlerimi paylaştım. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza İnsaAllah 🙂