prensesinannesi7 Nuraymehmet yok canım valla bulamadım sabah yapıyorum yudum yudum gidip gelip az az içiyorum ne zaman biterse artık 🤷
Nezii Nuraymehmet prensesinannesi7 Magosit kullanıyorum ben hap formunda hiç tadı yok bunu alabilirsiniz eczaneden. Miğde bulantısı sorunu yaşamadım. Bebek çok toplandığı için başlamıştık
Nuraymehmet Nezii icmeezsem doktoruma soylerim değiştirsin kan ilacida dokundu istifra ettim ilaci aldikta snra
Gokceh sudee17 canım bende sabah tok karnına içiyorum ama doktorum şimdi kullandığım ilacın 5 milim eksiğini vermiş sabah akşam kullanmam gerktiğini söyledi