Mucizem_211 sudee17 yatmadan önce tok karnına içiyorum gece rahat uyuyayım diye yoksa çok kasılma kramp olduğu için giç yatamıyorum en azından 3 yada 4 saat uyuyabiliyorum 😇
yenii_annee sudee17 ben magnorm kullanıyorum yatmadan hemen önce içiyorum hergün böyle ve tadı da güzel portakal suyu gibi 🥰
Nuraymehmet prensesinannesi7 enorno kullanma taktigibulduysaniz banada soleyin dun basladim ogurdum resmen
sudee17 Bana magvital verildi sabah kahvaltıdan sonra hareket edilerek diyolarda ben sabah trioid ilacı içiyorum 3 saat bi şey içmemem gerekiyor
Deletedmom_5 prensesinannesi7 bilmem bna güzel geliyodu🙂 tadıno beğenmiyosan baska magnezyumlar var doktotun onlarla degistirebilir :)
Nezii Nuraymehmet prensesinannesi7 Magosit kullanıyorum ben hap formunda hiç tadı yok bunu alabilirsiniz eczaneden. Miğde bulantısı sorunu yaşamadım. Bebek çok toplandığı için başlamıştık
prensesinannesi7 Nuraymehmet yok canım valla bulamadım sabah yapıyorum yudum yudum gidip gelip az az içiyorum ne zaman biterse artık 🤷