Azra_Mom Deletedmom727271 benimde şeker yüklemesi için gittiğim gün tahlillerde belli oldu geçen haftaydı tsh 5.23 banada yüksek dedi ama ilaç vermedi dahiliye görsün dedi yarına randevum sizide yönlendirdi mi yoksa kadın doğum uzmanı mı yazdı ilacı
Deletedmom727271 Azra_Mom dahiliyeye yönlendirmedi canım. Kadın doğum doktorum verdi ilacı onu kullanıyorum 🌼
nazy Bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum levotiron 25 mg ilk 3.39 du sonra 2.72 sonra 1.97 oldu bugün birden yükseldiğini öğrendim çok kafama takıldı düşüyor diye sevinmiştim normaldi birden yükselmiş böyle durum yaşayan var mı
Dilarey Bir şey sormak istiyorum. Peki hiç böyle annesi tiroid ilacı kullanan ve gelişiminde sorun olan bebek doğmuş mu gerçekten