Ben ovulasyon testi ile gebe kaldım.Adet bitiminden bir hafta sonra falan yapmaya başlıyordum uygulama indirmistim ona paralel gidiyordum oradaki yumurta tarihine yakın yapmaya başlıyordum 4 ay denedim 4.ay hamile kaldım.Testi yanlış mı yapıyorsunuz acaba ilk kullanışınız mı testi.