Vldnshn1 Benim 16 yaşımdan beri fıtığım var canım teşhis o zaman konulmuştu 2 tane fıtık var belimde
Bacak ağrısı şikayetiyle gidip de fitik oldugumu öğrenmiştim o yuzden cok iyi taniyorum fitik sancısını. Normalde de vururdu ama hiç hamilelikteki kadar ağır geçirmedim bu sancıları. Eşimin ayağı bacağıma çarpsa çığlık atıyorum. 😔