127383 benim iki gebeliğin üst üste oldu, ilkinde 2 doz, sonrakinde 2 doz yaptırdım, doğum sonrası da 5.dozu yaptırdım, bir daha tetaboz aşısı derdim kalmadı, ömür boyu koruyuculuğu oluyormuş 5 doz düzenli yaptırıldığında. Ağrıya gelince ben hep sol koluma yaptırdım çünkü minimum 3 4 gün aşı yaptırdığım kolum kullanılmaz halde oluyordu🙄 o kadar aşı yaptırdım, en çok ağrı yapan tetanozlar oldu.