Naneliayran 127383 kişiden kişiye değişir, benim kolum tam bi hafta ağrıdı. Kimi hiç anlamıyor bile. Ama genel olarak ağır bi aşı dedi doktorum. Kas ağrısı, ateş, halsizlik yapıyor.
Deletedmom727271 Hatice_gzr2505 inan hiç zor değil 😊 kendinizi bu tarz koşullarsanız psikolojik olarak da beyin onu algılayıp size ağrı yaratıyor. Rahat olmanız lazım 🌼 ilk hamileliğimde hiç ağrı sızı yaşamadım bunda da yaşamadım bişi
Hatice_gzr2505 Deletedmom727271 20. Haftam dolsun Cesaret edip giderim 🙂 napalım herşey kendimiz ve bebek için
Hatice_gzr2505 127383 asıdan korkmam ama en son virüs alışı olduğumda 1 hafta felç gibiydim öyle bir agrı olursa zorlanırım yine de karar veremiyorum başımıza ne geleceği belli olmaz vurulmak iyi bir fikir ama bakalım cesaret edersem olacak bu iş 🤭
127383 Deletedmom727271 bu aksam acilde vurulmayi dusunmustum acikcasi ama bekleyeyim o zaman 1hafta daha
Deletedmom727271 Hatice_gzr2505 aksatmayın bu aşıyı gerçekten önemli bir aşı sizin ve bebeğiniz için 😊🌼
127383 Deletedmom727271 zaten o aklima geldiği için hic dusunmek istemiyorum acıyı o beni iyi ediyor yeterki sağlıklı olsun😍👶
127383 Bir de konuyla alakasiz ama gece ne tarafa yatiyorsunuz internette sol tarafa diyor ama her gece de sol tarafa yatilmiyor artik ayagim agriyor
Hatice_gzr2505 127383 benim oğlan sol tarafta hiç yatamıyorum resmen bebek orda taş gibi genelde sağ tarafa uyuyorum 😌
Hatice_gzr2505 127383 bacağının arası ile ne tarafa yatarsan karnının altına gelecek şekilde yastık ayarla o zaman daha rahat edersin hangi taraf olursa olsun ben anca öyle rahat ediyorum 🙂
Deletedmom727271 127383 yoo sağ tarafın hiçbir zararı yoktur. Ben iki hamileliğimde de hep sağ tarafta uyudum. Sol da rahat edemiyorum. Sırt üstü de uzun süre olmayacak şekilde yatabilirsiniz 10 dk filan. 9 ay boyunca sürekli sol tarafta rahat edemezsiniz zaten 😊
127383 Hatice_gzr2505 benimki de oğlan ama ben sağ tarafta hissediyorum onu sağa uzansam sanki rahatsiz olacak gbi hissediyorum hemen sola dönüyorum. Artik mumya gbi oldum yatakta😁 sağ tarafa yatinca hemen sola dönüyorum
127383 Deletedmom727271 ben internette fln burda yorumlari cok okurum o yüzden sağ ve sirt üstü zararli die hic yatmiyorum eşimle bile yer değiştik ben sol tarafa yatiyorum sağ tarafta yumru gbi onu hissediyorum dönünce. Rahatsiz olur die sola yatmaktan artik sol bacagim sabah uyuşmuş sekilde uyaniyorum