Hzlkbra Alpaslanim canım devlet hastanesi mi bir de kaç haftalık sın benim de 2 cm açılma var ama yatışım yapılmadı özelde sancı kan vs bir şey olmadığı için.
Tugbaycsy Alpaslanim yoktu daha sonradan oldu 4 cm acikligim olunca epitural takıldı çok ağrı cekmedim
Hzlkbra Alpaslanim Allah tez zamanda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🙏 suni falan verdiler mi sancı çıktı da mı yatırdılar seni ban anlamadım benim neden yatışımı yapmadılar hala bekliyoruz
2anneoluyorum Alpaslanim 2 santimdi yağışın yapıldı kansız olduğum icin 2 tüp kan takıldım sonra doğuma alındım 2 saat suni sancı çektim ve doğurdum çok şükür ama sancidan acilmam arttı 8 cm olmuştu doğurdum
Turkerg Herkes cok farkli☺️Kimi yarim saate kimi 24 saat😅benim 1cm ile aksam 9.30da yatisim yapilmisti sancim da asiri fazlaydi. Sabah 9da dogurdum😂bana 1-2 saate dogurursun demisti ebeler oysaki😅
Mehtapca06 Alpaslanim benim sancim güzel diye doktor suni vermedi bekledi o yüzden onunla ilgili bir tecrübem yok
Turkerg Alpaslanim 40-60 cikiyodu hep nst girdigim zamandan beri 36haftaydi galiba ilk nst. Dogum yaptigimda degisiyordu 20-100 arasi. Tum sancilari cekerken oynakti yani. Bir de bu degerler cok yaniltici bence. 20 olan sanci bazen 100den fazla aci veriyodu. Dogumhanede sancim mesela 20ydi ama en zor sanci da oydu