Alpaslanim selammm allah yardımcın olsun canım :) oğlumda 2 cm açılma var diye gece 2de yatış vermişlerdi ertesi gün 15.30da doğum yapabilmiştim.. kızımda hemen gitmedim 7cm açılma vardı gittiğimde 1 saat içinde doğum gerçekleşti.. ama kişiden kişiye değişir dualarımız seninle :)