Beyzan738 Gzm23 ayy deme kiz bi an heyecanlandm🐣🤲🏽🤭😁😁banada ole geliyor asiri stres yapiyorm yuzum dusuveriyor konu seseryan olnca kesme bicme dikme korktyor😢😁
Gzm23 Beyzan738 bir şey söyleyim mi sezeryan gününü geliyor şükür et Ben bir an önce o gün gelse de sezeryan yada normal doğum ne olacaksa olsun da sağlıklı bir şekilde kucağıma alayım diye bakıyorum 😘😘🤗🤗🌸
guzelbebegimmmmm Beyzan738 evet oluyor. Hatta sanki elini kolunu ittiriyor da pıt diye suyumu patlatacakmış gibi. O hissi ancak böyle anlatabilirim😄
Beyzan738 Gzm23 insallah kuzm sende insallah bi an once saglkla zamaninda alirsn kucgna🥰37 gbi gun verirlermiki acaba daha nstye bile girdirmedi😑