Kizlar 35+2 haftaligim sabah beri kasiklarimda igne batmasi gibi oluyor ve kasiklarda baski hissediyorum yürürken kalcam cok agriyor uyusmus tutulmus gibi adim atarken yada bisey giyerken cok zorlanyorum kasiklarimin alti kasiklarimin ordaki kemikler bacaklarima dogru agriyor.. Bu kasikta batma, agri
Ve kalcada bole zorlanma sizdede varmi sanci flanmi ki
Sezeryan olucam ama bole olnca bi mersk ettim