Azize64 esma2197- doktor ekse kalınlığı 3.19 olsaydı şimdi 4 mm falan olmalıydı dedi evet düşebilir ama çok fazla bi düşüş olmaz bu kadar düşmez normal şartlarda dedi
nurdankya04 annelinkoo1 doğum yaptnz öı durumunuzu merak ettm inşallah saglıkla kavuşmuşssunuzdur bebeğinize bizde aynı durumdayız umut olur bize de sonucunz