annelinkoo1 Azize64 aa çok sevindim canım benimde ense kalınlığı iyi burun kemiği oluşmuş durumda bu önemli miymiş yani beni de rahatlattın
Azize64 annelinkoo1 bilmiyorum ki az da olsa yanılma payı var o testlerde dedi 12 haftalıkken taramada 3.19 çıkan ense kalınlığı bu gün 1.3 çıktı bende çok şaşırdık doktor da dedi zaten normal şartlarda bu testlere gerek yoktu dedi ultrasonda hiçbir hastalık belirtisi yok dedi burun kemiği var ense kalınlığı düşük dedi
RabiaaaH Selenm bugün bana orta riskli dediler eğer ikili üçlü testi anlıyorsanız bütün değerleri atabilirim
Aayyssuu annelinkoo1 gönlünüzü ferah tutun kızlar etiketleyemediğim haber bekleyen annelerimiz kızımda hiçbir sorun yok şükür çok sağlıklı şimdi yanımda uyuyor meleğim hamileliğinizin tadını çıkartın 😍🌸🙏
Serapcemre annelinkoo1 tarama sonucları olasılık içeriyor kesinlik değil 😊ben inanmadıgım için yaptırmaadım rabbim sağlıkla kavuştursun
Mef27 Betulberen1591 merhaba, kol ve bacak kısalığı kac hafta geride, dün kontrolüm vardı, bizimki iki hafta geriyken şimdi 4 hafta geride kalmış, doktor artık Down sendrom şüphesi ağır basıyor dedi, çünkü kalbinde de delik var :(
Betulberen1591 Mef27 ben özele gidiyorum surekli orda kilo 2600 boy 46 cm diyo küçük bi bebek ama cok değil dedi dün hareketleri cok azdi yakindaki devlete gittim 2300 dedi kilosuna 44 cm boyuna dedi gelisim geriliği var dedi hangisi dogru hic bi sey anlamadim
Mef27 Betulberen1591 genel bir gelişme geriliği mi var diyorlar, bizde gerilik yok sadece kol ve bacak bir ay geride dedi, bu belirti de Down sendrom belirtisiymis..
_Eda_ Ben 16 hafta 4 günlük cinsiyet öğrenmeye gittim sözde bebeğim için beyni kafasının dışında gelişiyor dediler üniversite hastanesine sevk verdiler detayli ultrason için pazartesi gidicem bi sorun çıkmaz inşallah 😔😔🤲
Betulberen1591 Mef27 önce kol bacak kisaligi var demisti simdi genel olarak kücük bi bebek diyolar anlamadım 12 gün kaldi doğuma insallah saglikli doğar🙏
Mef27 Betulberen1591 inş… içinizi ferah tutun, sağsalim sağlıkla kavuşun inş, benim doğuma bir ay var, heyecanla bekliyorum..