Benimde prolaktin yüksekti 52 çıkıyordu sonra doktarlar pralaktin yükseltecek bütün hormanlari arasti yurt dışından ilaç bile getitird im herşey temiz di doktarlar strese bağladı stres çok önemli prolaktinle sonra vaz geçtim istemiyorum ugrasmiyceam dedim herşeyi bıraktım ve o ay hamile kaldım çok şükür 18 haftalık olduk stres yapma canım en önemli nokta bu