Eslem_1 hiç bir şey demedi kuzum, biz bu ilacı gebelerdede kullanıyoruz demişti. Bende hep düşünüyorum acaba sütüm falan gelir mi gelmez mi diye gebe olmadan önce kaşık kaşık süt akmıştı 🤣🤣boşa akıttık hep. Şaka bir yana bana bebeğin bile olmaz dediler. Benimde ilkte oldu :) Rabbim ol der ve olur. Ben hiç adenomu düşünmüyorum ama doktorum bana hamile kalman, adenomun küçüldüğünü gösterir. Bebeğin seni iyileştirecek inşallah demişti. Tabiiki kontrole çağırdı sürekli, göz doktoru ile birlikte kontrol edicez dedi. Bazen sende de oluyor mu görmende sıkıntı çektiğin, gözünün sürekli karardığı sanki beynin içinde metalik bir sesin dolaştığı? Ben hep bebeğim iyi olsun diye dua ettim kendimi hiç düşünmedim. Ama bende büyük ihtimalle sütüm gelmezse başlarım kuzum. 🤗