Happybeybi55 Aslylmz çok çok az kalmış yaa bende biran önce o günlere varmak istiyorum hayırlısıyla😍😍
Aslylmz Happybeybi55 az kaldı ama sanki 9 ay daha bekliyormus gibi her an ne zaman gelir diye beklemek valla 😂 sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
BesteKc gldn065807 Happybeybi55 ben de 35+1 … buraya ilk üye olduğumda 6+1 dim, inanamıyordum insanların 30 lu haftalara gelmiş olmasına ne kadar çok var diyordum kendi adıma. Şimdi onlardan biri benim. Her şey ne çabuk bitiyor geçiyor inanamıyorum…
gldn065807 BesteKc gerçekten öyle 30 lari bir görsem diyordum şuan 34 gün kaldı çok şükür biraz benim hamileligim zor geçtiği için bana hiç gecmiycek gibi geliyordu hayırlısıyla lalim bebislerimizi hepimiz🤗
butterfly35 BesteKc bende şuan sizleri okurken böyle diyorum Rabbim bana da doğum zamanımı görmeyi evladıma kavuşmayı nasip etsin inşaAllah amin 🥲🥺🤲🏻
Melisakcln BesteKc 14. Haftamdayım gözlerim dolu dolu allahım ben de 30 lara gelebilecek miyim sağlıklı bir şekilde diyorum
synpolyanna makbule17 ultrason görüntüsünde fark oluyor mu peki canım benim bebegım de ultrasona gore 1 hafta onden gidiyor 1-2 gün erken dollenme dedo 5 +6 da kontrole gitmistim 7 haftalık gorunmustu.
Gonul_1 Aslylmz ay bende 37 hic iyi değilm baş donmesi göz kararması ve aşırı yorgunluk her han bayılıcak gibi hissediyorum sizde durumlar ne acaba
Gzm23 gldn065807 benlm ki de bu saatten sonra zor 33 haftalığım ama direnç artışı ve çentik var beselenemeyebilir gelişme geriliği olabilir gebelik zehirlenmesi olabilir Ben korkuyorum 😭😢
Dilekedisdila Birminikcivciv ara ara ilk haftalarda oldu 5cm kist var o sıkıstırıyordur dedi bu hafta kesildi suan tiksinti var yemeklerden bide uyku
Melek_annem68 Happybeybi55 22+3 olduk bugün cinsiyetimizi de öğrendik allahin izniyle 2. Kızım geliyo bugün ayrı bi heyecan var bende